Vrei să scapi de celulită?
“Am avut mulți mentori și coach care pretindeau că știu cum să predea succesul. Adevărul este că majoritatea vor doar puterea ta, și nu să te facă să câștigi. După mai bine de 20 de ani, am găsit în sfârșit un coach care știe cum să predea succesul și care are lucrul acela rar pe care majoritatea mentorilor și coachilor de succes nu îl au: integritatea.”
Știu că adori să îți povestesc din experiențele mele de pe vremea când lucram în corporații (not :))) dar asta cu celulita chiar e faină tare…
Lucram la marketing într-o companie mare de cosmetice.
Urma să lansăm o cremă de corp anticelulitică, cu proprietăți de hidratare, revitalizare, efect crescut de elasticitate, piele mai fină și mai catifelată etc…
Probabil știi că inovațiile, în lumea marilor companii, se copiază rapid de către competiție. Întotdeauna este o chestiune de timp până apare replica.
Așa se face că unul dintre competitorii noștri a lansat la puțin timp o cremă de corp cu beneficii similare. Cu formulă aproape identică.
Competitorul a poziționat astfel produsul:
“Elimină celulita în 30 zile!”
Băi nene … au investit în publicitate de te dureau ochii!
Agresiv! Peste tot! Pe toate canalele! Și bunica știa de crema minune care elimină celulita în 30 de zile!
N-aveai scăpare!
Acum poți fi și tu o divă achiziționând miraculoasa cremă, chiar dacă te-ai pricopsit cu urâciosul efect de portocală!
Noi, ca tutele!
Uită-te frate la ăștia ce spun?
Și noi?
Noi că netezim, întindem!
Dăm pielii elasticitate!
Revitalizăm!
Auzi că revitalizăm!
Și ăia spun claro, negru pe alb, cu portavoce, urcați pe un podium în centrul țării, dar ce al țării, al lumii, că te scapă de problemă!
De celulită! În 30 de zile!
Celulită pe care nu există picior de femeie pe lumea asta care să nu o urască din tot sufletul și cu toți porii!
Că au soluția!!
Și noi batem câmpii pe după pădure cu afirmații drăguțe, simpatice și … realiste!!
Noi cu integritatea, cu bunul simț … și ăia cu vânzările!
Nu ne-am dus noi direct la departamentul de R& D cu jalba-n proțap?
Noi și ceilalți oameni de marketing din alte țări europene și de pe alte continente?
R& D-ul este situat într-un mare oraș din Europa de Vest.
Departamentul de R& D însuși este cât un orășel din România, de mărimea Timișoarei, gen. No bine, poate nu de mărimea Timișoarei, dar al Lugojului, sigur.
Nu eram noi cu toții frustrați până la Cer văzând că cei de la competiție au rezultate de zeci de ori mai mari decât noi?
Nici nu ne puteam întinde gâtul în sus, atât de tare le creșteau vânzările!!
Eram amețiți complet!
Și ne-am întâlnit cu șefa de la R& D.
Vedeți și dvs ce spun ăștia că face crema lor?!?
Noi de ce nu putem spune la fel?
Că vrem să avem și noi vânzări!
Pentru asta suntem plătiți!
Și noi putem spune asta! Chiar mai pompos! Putem striga chiar mai tare!
Nu este corect! Gândește-te că no, aveam și undeva până-n 30 de ani, cu un spirit al justiției mai aprig și mai vocal.
Șefa de la R& D, era o cercetătoare care a fost în echipa care a inventat sportul ăsta al cremelor, al produselor de îngrijire.
Ei au inventat formula datorită căreia noi ne dăm cu creme de față azi.
Avea undeva spre 60 de ani, așa, era o doamnă distinsă și plăcută.
Ne-a ascultat cu răbdare și ne-a spus, la modul cel mai profesionist, părintesc, calm și cum mai vrei tu:
“Pentru că ar fi o minciună.
Ar fi o promisiune fără nicio bază reală, științifică, documentată.
Nicio echipă de cercetători serioși, compusă din dermatologi, psihologi, psiholog comportamental, cognitiv etc, chimiști etc toți cu o etică a muncii ireproșabilă, cu activitate de cercetare și experiență în domeniu la cel mai înalt nivel, n-o să fie vreodată de acord să avizeze o astfel de promisiune.
Pentru că nicio cremă, loțiune, gel, spray, ser etc de corp nu va putea să-ți elimine celulita în 30 de zile, 3 luni, 1 an sau 10.”
Ne-am întors cu buzele umflate. Dar am fost de acord cu toții cu punctul lor de vedere.
Întotdeauna adevărul răzbate aerul, oricât de încinsă este discuția. Depinde doar dacă îl accepți sau nu.
Întodeauna adevărul se spune pe un ton calm, neutru, profesionist.
S-a intervenit pe bază legală, știa și competiția că o să facem asta.
Dar mai știau și că procedura ia timp, timp de care au profitat la maxim să strige tare niște minciuni.
Ce crezi că s-a întâmplat?
După un an de zile, maxim, rezultatele acelui produs s-au dus în cap.
Consumatorii ni s-au întors înapoi. Au venit la noi și o parte din consumatorii lor…
Nu știu cât și-au dat seama consumatorii că produsul nostru avea o formulă superioară, dar cu siguranță și-au dat seama că au fost păcăliți!
Că a striga în gura mare, pe toate gardurile, într-un mod agresiv și gregar un neadevăr, rămâne doar atât.
Un neadevăr strigat în mod agresiv și gregar!
În final, la ce se reduce totul?
La *INTEGRITATE*
Ți s-a întâmplat să te întorci recunoscătoare la cineva după ce ai fost dezamăgită de oameni pe care îi credeai mai buni?
Sunt Diana Ignat, fondatoarea Programului Real Women Love Real Money. În calitate de mamă, antreprenor, proprietar de imobile și investitor, sunt extrem de fericită să împărtășesc aceste cunoștințe cu tine. Programul Real Women Love Real Money are la bază conceptul Mai Puțin Înseamnă Mai Mult și este construit ca suport pentru toate femeile ambițioase și ocupate care doresc să creeze abundență de durată. Programul îmbină o consiliere financiară sistemică, pornind de la obiective personale și culminând cu obținerea de venituri pasive. Creezi astfel spațiu pentru a te putea dedica cu adevărat lucrurilor importante pentru tine.
Featured Post